SEARCH AND PRESS ENTER

طراحی دکوراسیون داخلی و نما

1.3/5 - (12 امتیاز)

طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 7 دقیقه .

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نما

 

شرکت ایده طراحان کندو طراح و مجری دکوراسیون داخلی شامل: بازسازی و تعمیرات ساختمان ،طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی ، فروش لوازم دکوراتیو در تهران میباشد .


خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی:

 

  • بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط مسکونی ،تجاری ،اداری و..

  • طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل

  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه

  • طراحی سه بعدی فضای سبز

  • طراحی نمای ساختمان

  • طراحی سازه پروژه های معماری

 

ظراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

 

خدمات جزیی ساختمان:

  • اجرای کابینت : طراحی و اجرای کابینت (کابینتhy glass ، کابینت mdf،  کابینت ممبران)

  • اجرای کفپوش : فروش و نصب انواع پارکت و لمینت ؛ فروش و نصب انواع موکت ها (تایل موکت ، موکت رولی و..) ؛ فروش و اجرای کفپوش وود پلاست wood plastو..

  • اجرای دیوار پوش : فروش و نصب کاغذ دیواری ، فروش و نصب دیوار پوشpvc،فروش و نصب ترموو وود

تعمیرات ساختمان :

  • اجرای تاسیسات ساختمان ( لوله کشی آب و فاضلعاب ، نصب پکیج و شوفاژ ، نصب شیرآلات و…)

  • سیم کشی و نصب تجهیزات برقی ساختمان ( نصب سیستم های هوشمند سازی ساختمان و..)

  • نصب پارکت ؛ نصب انواع دیوارپوش ها (ترمو وود ، وود پلاست ، دیوار پوشpvc )

  • نصب سقف کاذب (اجرای کناف ، تایل ۶۰*۶۰  ، تایلpvc، رابیس کاری و..)

  • نقاشی ساختمان

  • اجرای پارتیشن اداری

  • نصب کاغذ دیواری


  • نوسازی ساختمان :  دریافت پروانه نوسازی،دریافت مجوز اضافه بنا و..

  • بازسازی ساختمان : تغییر دکوراسیون داخلی مغازه ، اجرای ویترین فروشگاه ، تغییر دکوراسیون محیط اداری ، تغییر دکوراسیون منزل

  • ساخت ویلا : ویلا سازی با استفاده از سازه ال اس افlsf (سازه بدون ستون مقاوم در برابر ١١ ریشتر زلزله ) و ساخت ویلا با استراکچر ستون فولادی و سنتی (طراحی تا تحویل ویلا )

  • ساخت سوله : طراحی و اجرای تمامی مراحل ساخت سوله ( اجرای فونداسون ،ستون گذاری ، سفت کاری ، نازک کاری ، تاسیسات و… )

 


برخی پروژه های دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان انجام شده


طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط آموزشی

متراژ 180 متر مربع

 

« از 2 »

 


طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

متراژ 75 متر مربع

 

« از 2 »

 


طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دربند:

تخریب و بازسازی واحد 120 متری

 

« از 2 »

 

مقدمه

طراحی داخلی به مجموعه اعمالی که جهت بهینه سازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار  ، چیدمان عناصر ، نور و رنگ انجام می شود. طراحی داخلی به منظور ارائه راه حل هایی برای سهولت در استفاده ساکنان و پدید آوردن فضایی مناسب ، بسته به نوع کاربری بنا انجام میشود . طراحی داخلی ، یک حرفه چند تزیینی است که محیط داخلی ساخته شده در یک سازه در هر خلاقیت و راه حل تکنیکی ، کاربردش را بدست آورد .این راه حل ها کاربردی هستند ،

بالا بردن کیفیت زندگی و فرهنگ ساکنین ، به شکل زیبا طلبی جذاب هستند . طرح ها به منظور پاسخ به نیازمندی های منظم و هماهنگ با آن خلق شده اند،و اصول واقعیت محیطی رانشویق میکنند .روند طراحی داخلی یک روش شناسی قائده دار و هماهنگ را دنبال میکنند.شامل تحقیق ، تحلیل و انظمام دانستنی در روند خلاقیت که با وسیله آناحتیاجات و منابع مشتری را به ارضاء میرساند و به تولید یک فضای داخلی که هدف پروژه را ایجاد میکنند میرسد.

طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین

شرکت طراحان کندو ؛ با بکار گیری تیم طراحی و اجرایی مجرب به طور تخصصی در زمینه

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، مشغول به فعالیت بوده و همواره با بروز رسانی

اطلاعات،مشاوره های اصولی متناسب با شرایط ، ارائه کالای متنوع ، احترام به حقوق

مشتریان از لحاظ کیفی و زمانی به جلب رضایت شما عزیزان پرداخته است.

شرح خدمات شرکت طراحان کندو در زمینه معماری و دکوراسیون


طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین

طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین


اجرای پروژه معماری:

طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین

 

طراحی,اجرای,دکوراسیون داخلی,نما,تعمیرات ساختمان,پروژه معماری,شرکت طراحان کندو,دیزاین


طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

 

طراحان کندو ؛مجری دکوراسیون داخلی،بازسازی ساختمان و طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی،به عنوان کلینیک ساختمانی در تمامی نقاط تهران مشغول به فعالیت میباشد.

طراحی با توجه به اصول دکوراسیون داخلی

طراحی پروژه آرژانتین گروه اعزام

در طراحی داخلی باید به موارد زیادی توجه نمود.تفهیم کاربری فضا و رسیدن به حس مورد نظر در القاء به کاربران محیط ، موقعیت ساختمان نسبت به زاویه تابش خورشید ، سن کاربران فضا ،جنسیت کاربران محیط ، تفکیک کاربری فضا _محیط اداری_محیط _مسکونی_محیط تجاری_محیط درمانی …و بودجه در نظر گرفته شده جزو مواردیست که تجربه بالای طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان را میطلبد.

شناخت مصالح و لوازم در تعمیرات ساختمان

شناخت مصالح و انواع متریال و روش های اجرایی آنها جزو ارکانیست که در صورت رعایت هربخش باعث کاهش هزینه بازسازی ساختمان ، زمان مورد نیاز اجرایی ، و کیفیت اجرایی نهایی پروژه بازسازی ساختمان میگردد.

 

دلایل نیاز به تعمیرات ساختمان:

با توجه به عدم ساخت و ساز اصولی ساختمانهای کشور و استفاده از اجناس بی کیفیت و عدم طراحی مناسب اولی با توجه به نیاز کاربران محیط،و فرسودگی و استحلاک بخش های مختلف ساختمان از قبیل دیوار پوش ها کفپوش ها ،تاسیسات ساختمان،کابینت و لوازم نورپردازی و همچنین نیاز به تغییر ابعاد فضاهای مورد نیاز در ساختمان..تغییرات و تعمیرات ساختمان با توجه به متریال ها و سبکهای طراحی به روز اجتناب ناپذیر میباشد.

طراحان کندو ؛مجری دکوراسیون داخلی،بازسازی ساختمان و طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی،به عنوان کلینیک ساختمانی در تمامی نقاط تهران مشغول به فعالیت میباشد.

مراحل بازسازی ساختمان

مقاله باز سازی ساختمان
بازسازی ساختمان،تعمیرات ساختمان،طراحی دکوراسیون داخلی،دکوراسیون داخلی،بازسازی،آپارتمان،طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی


رویکرد فضاگرا در دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان:

دغدغه این رویکرد فضا، حرکت در آن و کشف فضا می باشد. از متفکران این رویکرد می توان به زیگفرید گیدئون( فضا، زمان و معماری)، برونو زوی، جان هیدک اشاره کرد.

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت شهری و قیمت زمین، ساخت و ساز آپارتمان و زندگی آپارتمانی مقرون به صرفه تر شده است. بیشتر ما حداقل یک بار زندگی در محیط بسته آپارتمانی را تجربه کرده ایم و از معایب و مشکلات آپارتمان نشینی آگاهیم. یکی از عمده معایبی که بیشتر مردم از آن گله مند هستند خفه و بسته بودن فضای آپارتمان است. ما با استفاده از چندین نکته کوچک که بیشتر جنبه بصری دارد می توانیم این فضای مرده را زنده تر و آپارتمان خود را دلبازتر نماییم.

طراحان کندو ؛مجری دکوراسیون داخلی،بازسازی ساختمان و طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی،به عنوان کلینیک ساختمانی در تمامی نقاط تهران مشغول به فعالیت میباشد.

 

– انتخاب رنگ دیواره در بازسازی ساختمانا:

انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی بخصوص آپارتمان های با متراژ کم بسیار مهم است. رنگ ها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب، انتخاب رنگ های روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است. اصولا رنگ های روشن باعث می شوند که فضا بزرگ تر به نظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل انعکاس نور فضا زنده تر( دینامیک) به نظر می رسد. یکی از رنگ های مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگ های وسایل منزل هم نشینی دارد و کمپوزیسیون را ایجاد می نماید. جهت ایجاد تنوع در رنگ می توانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگ های متنوع استفاده نمایید.

– انتخاب کفپوش در بازسازی ساختمان:

جهت پوشش کف آپارتمان از مصالح گوناگونی می توان بهره گرفت.( از جمله سرامیک ها، پارکت های طرح چوب، موکت و ….) اگر قصد تعویض کفپوش ساختمان را داشته باشید، در صورت استفاده از سرامیک می بایست در انتخاب رنگ آن دقت زیادی شود، زیرا استفاده از رنگ های تیره در کف، فضا را فشرده تر نشان می دهد. معمولا استفاده از رنگ های بسیار روشن مثل سفید نیز معایبی به همراه دارند، یکی از معیب آن یک دست شدن فضا است که جهت برطرف کردن یک دستی آن می توان از یک قالیچه در زیر مبل استفاده کرد. یا این که در میان سرامیک ها با رنگ های متفاوت را به کار گرفت. در صورت استفاده از پارکت نیز می بایست نکات گفته شده را رعایت نمود و رنگ های روشن طرح چوب را انتخاب کرد.

– انتخاب مبلمان و نحوه قرار گیری:

انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگ هایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبل ها را تقریبا چسبیده به دیوارها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبل ها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسب تری را ایجاد نمایند. حتی المقدور سعی کنید وسایل خانه را نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آن ها نیز روشن انتخاب شود.

– نورپردازی در بازسازی ساختمان:

نور نیز نقش مهمی را در زنده کردن فضا به عهده دارد. استفاده از نور مناسب و یکنواخت در آپارتمان خفگی محیط را از بین می برد، البته استفاده از نور طبیعی مناسب تر است. در صورت ضعیف بودن نور طبیعی کمبود آن را با به کار گیری نو مصنوعی جبران نمایید. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند.رده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب می شوند. زیرا نور را به خوبی از خود عبور می دهند. استفاده از نورپردازی موضعی بر روی قاب ها و… نیز باعث تحرک و ایجاد حرکت در فضا بازسازی ساختمان می شود.

تقسیم بندی فضای داخلی در بازسازی ساختمان:

فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد‌. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا  و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیازهای موج تنوع مصالح، توجه به نحوه قرارگیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.بازسازی ساختمان.

از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روان شناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخ گویی به نیازهای آن ها در معماری داخلی اولویت قرار می گیرد، از این رو نگرشی علمی و راسیونال در کنار خلاقیت های هنری مطرح شده و یکی از مسائل مهم در این زمینه ایجاد تعامل و هماهنگی بین آن ها است.

امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می شود. معماری گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ریزه کاری هایی کع هزاران ایده و خلاقیت را در خود نهفته است. تزئینات و کاشی کاری های داخلی با تناسبات و رنگ بندی خاص خویش در کنار کالبد درونی ، فضایی رمزگون را تداعی می کنند و هم اکنون نیز ارزش فضایی خویش را حفظ کرده است.

چیدمان دکوراسیون داخلی منزل و اهمیت آن در بازسازی ساختمان:

ژانر- کنتپری ری آرت ( Contemporary Art) با هنر معاشر در دهه ۷۰ میلادی به وجود آمد، اما ریشه های آن به دهه ها قبل و آثار کسانی هم چون مارسل دوشامپ، کرت شویترز برمی گردد. این دو نفر کسانی بودند که اولین چیدمان های هنری را انجام دادند. بعد از آن ها و در دهه ۶۰ میلادی هنرمندان دیگری در قالب[ کانسپتچوال آرت] اقدام به خلق آثاری کردند که بعدها در ژانر (اینستالیشن) یا هنر چیدمان قرار گرفت. به هرحال هنر چیدمان با اینستالیشن تعریف بسیار زیادی دارد. هنر چیدمان یا ( Installation art) استفاده کردن از عناصر مختلف است برای بیان تجربه هنرمند از فضایی مشخص.

منبع: http://candoodecor.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86/

شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ