SEARCH AND PRESS ENTER

غرفه سازی نمایشگاهی | طراحی غرفه | غرفه ساز برتر 1403

غرفه سازی نمایشگاهی | طراحی غرفه | غرفه ساز برتر 1403

3.8/5 - (455 امتیاز)

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 7 دقیقه .

غرفه سازی نمایشگاهی کندو

غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران ، ساخت غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید. مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق مشاوره، اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی امانت دار اعتماد شما سروران گرامی می باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی طراحان کندو

غرفه سازی نمایشگاهی طراحان کندو معرف ایده های کاربردی و کادر مجرب در زمینه طراحی غرفه بوده و بروز ترین و کارامد ترین طرح ها را پیشنهاد مینماید. هدف ما کوتاه سازی زمان سفارش تا تحویل غرفه و اهمیت به کیفیت اجرایی بوده و همچنین با ارائه بروز ترین تجهیزات نمایشگاهی اعم از لوازم نور پردازی مدرن،مبلمان،تجهیزات تبلیغاتی و پذیرایی نمایشگاه و… تمامی خواسته های برپایی نمایشگاهی پرشکوه را برای غرفه داران گرامی برآورده مینماید.

 بازگشت هزینه های حضور در نمایشگاه با بالا بردن بهروری و فروش از طریق ایده پردازی طراحان کندو

 

دستیابی تیم شما به بالاترین سطح از اهداف در نمایشگاه از طریق :

  •  جذب حداکثری مخاطبان در نمایشگاه با قرارگیری در کانون توجهات

طراحی و ایده پردازی محیطی چشم نواز با در بر گرفتن تمامی عناصر بصری تاثیر گذار در بالاترین سطح استانداردها و اجرای بی نقص خدمات، به طوری که باعث جذب حداکثری توجه مخاطبان شده  که سرانجام منجر به جلب اعتماد بازدید کنندگان میگردد.

  • معرفی و نمایش متمایز خدمات و محصولات در محیطی مدرن و شگفت انگیز

استفاده کندو از اصول طراحی کاربردی و مدرن برای ایجاد محیطی منحصربفرد که باعث نمایش هرچه بهتر محصولات و خدمات شما گشته که باعث آشنایی هرچه بهتر مخاطبان با خدمات شما میگردد.

  • استفاده از نوآوری های صنعت نمایشگاهی در غرفه

انتخاب تمامی جزئیات غرفه از بالاترین سطح کیفیت و استفاده از به روزترین سبک های طراحی در برگیرنده رنگ و متریال متناسب با هویت سازمانی شما

  • به کارگیری تجهیزات نمایشگاهی مدرن و خاص در محیط غرفه

به کارگیری لوازم متفاوت و مدرن نورپردازی، مبلمان های اداری و سایر موارد تاثیرگذار در غرفه.

حضور موفق در نمایشگاه هزینه نیست.سرمایه گذاریست!

برخی پروژه های اجرایی طراحان کندو

غرفه شرکت لوازم خانگی کن

luxury, سال 1401, غرفه بزرگ, لوکس, نمایشگاه لوازم خانگی
غرفه شرکت لوازم خانگی کن

غرفه شرکت کن 1402

luxury, سال 1402, غرفه بزرگ, لوکس, نمایشگاه صنعت ساختمان
غرفه شرکت کن 1402

غرفه شرکت کن لوازم خانگی 1402

سال 1402, غرفه بزرگ, لوکس, نمایشگاه لوازم خانگی
غرفه شرکت کن لوازم خانگی 1402

غرفه شرکت Itec

100 متری, luxury, سال 1402, لوکس, نمایشگاه ایران هلث, چراغ ریلی, کفپوش موکت
غرفه شرکت Itec

غرفه شرکت پور میکائیل

جزیره, سال 1399, غرفه سازی, نمایشگاه لوازم خانگی
غرفه شرکت پور میکائیل

غرفه شرکت ایران ایر

سال 1399, غرفه سازی, نمایشگاه لجستیک
غرفه شرکت ایران ایر

غرفه ستاره شمال

سال 1402, غرفه بزرگ, نمایشگاه صنعت ساختمان
غرفه ستاره شمال

غرفه شرکت راه آهن

جزیره, سال 1400, غرفه بزرگ, غرفه سازی, نمایشگاه لجستیک
غرفه شرکت راه آهن

غرفه شرکت هاوین 1402

سال 1402, شهر آفتاب, غرفه بزرگ, لوکس, نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه
غرفه شرکت هاوین 1402

غرفه شرکت سانیار

36 متری, سال 1402, لوکس
غرفه شرکت سانیار

غرفه شرکت رایا چرم

luxury, سال 1401, غرفه متوسط, نمایشگاه چرم, چراغ ریلی
غرفه شرکت رایا چرم

غرفه شرکت لوازم خانگی کن

luxury, جزیره, سال 1401, غرفه بزرگ, لوکس, نمایشگاه صنعت ساختمان, چراغ ریلی, کفپوش موکت
غرفه شرکت لوازم خانگی کن

غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران.

غرفه سازی نمایشگاهی خاص :

دراین نوع غرفه سازی نمایشگاهی توانایی ساخت غرفه های خلاقانه و سفارشی نسبت به نیاز مشتریان وجود دارد و یکی از انواع غرفه سازی میباشد که مرود توجه مشارکت کنندگان میباشد.غرفه سازی خاص از اجزای مختلفی تشکیل میگردد که بنا به میزان بودجه مشارکت کننده قابل تطبیق میباشد.انتخاب هریک از موارد ذیل در میزان هزینه ساخت تاثیر مستقیم دارد. 

غرفه سازی نمایشگاهی پرتابل:

این نوع غرفه سازی متشکل از سازه های با قابلیت نصب تا چند نمایشگاه می باشند به صورتی که پس از طراحی خاص اولیه غرفه بخش های غرفه به صورت قسمتهای مجزا و قابل حمل و نصب در کنار یکدیگر ساخته می شوند.بخش های مختلف سازه غرفه نمایشگاهی در کنار یکدیگر قرار گرفته و مونتاژ میگردند و پس از اتمام نمایشگاه قسمتهای مختلف ساره از یکدیگر جدا می شوند.

غرفه سازی ماکسیما:

این نوع غرفه سازی نمایشگاهی از انواع غرفه سازی های مدولار میباشد.در این نوع غرفه سازی ابتدا با توجه به ابعاد پلان و ابعاد و اندازه های سازه های از پیش ساخته طراحی صورت میپذیرد و  زمان نصب قطعات به یکدیگر توسط پیچ متصل میگردند.ادامه غرفه ماکسیما

غرفه سازی ارزان تتریس:

غرفه تتریس نیز یکی از ارزانترین و سریعترین روشهای ساخت غرفه بوده و با چیدمان ورق های ام دی اف با سایز از پیش ساخته استاندارد بر روی یکدیگر تشکیل یک غرفه واحد را میدهد.

این نوع غرفه ظاهر اداری دارد و مناسب برای کاهش هزینه حضور در نمایشگاه میباشد .کندو سازنده غرفه تتریس میباشد

این نوع غرفه سازی شامل بخشهایی محدودی از اجزا بوده و به همین علت از هزینه کمتری نسبت به دیگر سازه ها میباشد.

غرفه سازی نمایشگاهی در شهرستان ها (کیش، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و..)

کندو توانایی اجرا و غرفه سازی غرفه های لوکس و منحصربفرد در تمامی شهر های ایران ائم از تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کیش، تبریز، ساری و غیره را در هر زمان و هر نمایشگاه را دارا میباشد

غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران

در طرح خود قدم بزنید!!!

نوآوری کندو دیزاین در طراحی صنعت نمایشگاهی و نسل جدید طراحی سه بعدی غرفه , غرفه سازی سه بعدی visual 3D !!!

در این روش طراحی ، کارفرما همانند بازی رایانه ای میتواند در طرح خود قدم بزند و جزئیات را با بالاترین کیفیت شبیه سازی شده مشاهده نماید.کندو با اجرای این روش طراحی به کارفرما این اختیار را میدهد در محیط غرفه خود حرکت نموده و نسل جدید طراحی visual  را با کامپیوتر شخصی خود تجربه نماید!!!

نمونه طراحی غرفه ارائه شده به کارفرما توسط تیم غرفه سازی کندو

شرکت کندو و چند شرکت در دنیا که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمیرسد به تازگی  روشی نوین و بسیار هیجان انگیز برای طراحی غرفه و نمایشگاه های مجازی به صورت بسیار حرفه ای ، شبیه سازی و مدل سازی کرده اند که کاربران با ورود به غرفه و نمایشگاه مجازی سه بعدی visual که دقیقا مثل نمایشگاه های محیطی هستند به راستی وارد یک نمایشگاه وغرفه visual با همان حس و تجربه حضور در نمایشگاه واقعی شده .

شروع به گشت زنی و بازدید سالن به سالن و غرفه  به غرفه مینماید و از محصولات و خدمات آنها در قالب ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغات همان گونه که در نمایشگاه محیطی استفاده میکردند حتی فراتر از آن در نمایشگاه مجازی و سه بعدی استفاده خواهند کرد .

غرفه سازان نمایشگاه
غرفه سازان نمایشگاه

پیشرفت صنعت غرفه سازی با نوآوری

عصرحاضر ما عصر پیشرفت لحظه به لحظه توامان  با نوآوری و خلاقت در هر زمینه ای است.اهمیت دادن مدیران کسب و کارها به این اصل باعث ماندن در رقابت با سایر رقبا میشود. به روز بودن و همراه بودن با تکنولوژی و نوآوری خلاقانه در صنعت غرفه سازی نمایشگاهی که در برگیرنده موئلفه های زیبا شناختی بصری ،معماری  که پاسخگوی نیاز غرفه داران و بازدیدکنندگان باشد موضوع مهمی است که تحت پوشش قراردادن آن توسط شرکت های ایده پرداز غرفه باعث متمایز بودن آنها میشود.

اهمیت به هنر ، نوآوری و خلاقیت در صنعت غرفه سازی

شناخت ، درک و تلفیق هنر گرافیک و معماری در صنعت غرفه سازی باعث فهم چالش های این خدمات شده و موتور محرک تاثیر گذار بودن شرکت های غرفه ساز در نمایشگاه و تحت تاثیر قرار دادن غرفه داران شده و در نهایت افزایش هیجان حضور در محیط و نشاط در نمایشگاه میشود.

توجه به ابعاد غرفه ،محل قرارگیری در سالن ،خدمات قابل ارائه غرفه دار ،و اینکه چه حسی قرار است به بازدید کننده القاء شود بخش کوچکی از مواردی است که شرکتها باید در زمان ساخت غرفه به آن توجه نمایند.

دقت به نکات ظریف در غرفه آغاز گر روند رو به جلو در این صنعت است.جایی که باید در نظر گرفته شود طراحی بر مبنای نیاز بازدید کنندگان د آینده باشد و در برگیرنده ارزشهای از نوع نوآفرینی و مطابقت پذیری با شرایط باشد.

نو آوری در نمایش محصولات ،سبک نورپردازی ،تقسیم بندی فضا ه ،به روز رسانی فضای غرفه با سبک های گرافیکی رایج در سطح جهانی ،استفاده از لوازم مدرن در ساخت و انتخاب متریالهای شاخص به نوعی که باعث ترقیب حضور بازدید کنندگان شود و … موارد مورد نظر میباشد.

 شرکت پیشرو در صنعت غرفه سازی

یکی از شرکت های این حوزه با در نظر گرفتن جوانب با اهمیت این صنعت سبک نوینی در پاسخگویی به ارائه خدمات طراحی غرفه با استفاده از نرم افزارهای به روز ومتریال های نوین و ارائه خدمات خلاقانه نموده است.

مدیران شرکت کندو با توجه به اهمیت درک هنر گرافیک، دید معمارانه و خلاقیت در استفاده از متریالهای نو آورانه فضاهای خاص و چشمگیری خلق مینمایند که باعث علاقه مندی بازدید کنندگان به محصولات و خدمات محتوی غرفه های برپا شده میگردد.

کندو با درک نیازهای مشتریانش بهترین روش و طرح را برای در بر گرفتن نیاز مشتریان ارائه میدهد این نوع از ارائه خدمات غرفه سازی نیازمند تجربه داشتن بالاترین دارایی که همان اعتماد مشتریان است حاصل میگردد.

شرکت نمایشگاهی طراحان کندو

طراحان کندو معرف ایده های کاربردی و کادر مجرب در زمینه طراحی غرفه بوده و بروز ترین و کارامد ترین طرح ها را پیشنهاد مینماید. هدف ما کوتاه سازی زمان سفارش تا تحویل غرفه و اهمیت به کیفیت اجرایی بوده و همچنین با ارائه بروز ترین تجهیزات نمایشگاهی اعم از لوازم نور پردازی مدرن،مبلمان،تجهیزات تبلیغاتی و پذیرایی نمایشگاه و… تمامی خواسته های برپایی نمایشگاهی پرشکوه را برای غرفه داران گرامی برآورده مینماید..

تنوع متریال در پیشنهادات تیم کندو

استفاده از متریال های چوب طبیعی  ترموو ، ورق های فلزی استرچ متال (مش اسپندد ) دیوار پوش های سبز طبیعی و همچنین نورپردازی های ریلی به سبک گالری های مدرن بخشی از این ایده پردازی مدرن را شامل میشود.

طراحی به روش real time در مجموعه غرفه سازی کندو

استفاده از نرم افزارهای مدرن مانند unreal engine 5 که یک نرم افزار real time  میباشد کمک بسزایی در ارائه طرح های شرکت کندو به مشتریانش کرده است چون سرعت تغییرات متریال و نورپردازی  و خروجی دراین روش بسیار بالاتر از نرم افزار های دیگر است و همین باعث احترام بیشتر به وقت مشتریان میگردد.

استفاده از نرم افزارهای جدید معماری باعث کاهش زمان رندر گیری و خروجی میباشد که بیشتر زمان طراح برای استفاده از ایده های خلاقانه صرف میشود و دارا بودن بانک متریال گسترده با کیفیت بالا مزیده برعلت است.

شرکت غرفه سازی کندو

شرکت غرفه سازی کندو به همراه چند شرکت محدود دیگر که عضو انجمن غرفه سازان تهران نیز هستند سعی در به روز نگه داشتن این صنعت مطابق با استاندارد های جهانی از نظر سبک طراحی و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان میباشند و دلیل انتخاب آنها در این مقاله احترام به مصرف کنندگان و ترکیب هنر و صنعت و جذب نیروهای جوان به این صنعت میباشد.

راه های ارتباطی با شرکت ایده طراحان کندو

این شرکت تا به حال تعداد بسیاری از پروژه های غرفه های نمایشگاهی را با تنوع گسترده و برآورد هزینه معقول ساخته و به مشتریان ارائه داده است که بخشی از پروژه های اجرا شده آن درنمایشگاه های مختلف در صفحه غرفه سازی نمایشگاهی  سایت شرکت کندو قرارداده شده .برای اطلاع بیشتر ازآخرین پروژه های این شرکت میتوانید به صفحه غرفه سازی آن شرکت مراجعه نمایید و یا با شماره تماس های 44962501 -44962502 و یا موبایل 09125835953 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی:

ارائه و نمایش محصولات به صورت مستقیم در مقابل دیدگان مصرف کنندگان برای تمامی شرکت ها و عرضه کنندگان خدمات و محصولات بسیار هائز اهمیت است.یکی از راههای تاثیر گذار در افزایش آمار فروش و تبلیغات قدرتمند ، حضور در نمایشگاه های تخصصی میباشد.

طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی

از این رو طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی به امر بدیهی مبدل گردیده است که مشارکت کنندگان را در راستای این مهم یاری مینماید .غرفه سازی نمایشگاهی , غرفه سازی,طراحی غرفه ,ساخت غرفه ,غرفه سازی تهران

ابزارهایی و رسانه هایی که معمولا با هزینه های بسیار بالا تهیه و تدارک دیده میشد و بعضا به دست افراد و شرکتهای بازدید کننده و هدف خیلی از شرکت کنندگان و غرفه داران در نمایشگاه نمیرسید و بسیار هزینه های پر ریسکی بود .

ابزار های اطلاع رسانی و تبلیغاتی همچون چاپ کارت ویزیت که حداقل رسانه معرفی هر فرد و یا شرکت بود تا خود و افراد و سمتهای آنها را به بازدید کنندگان از نمایشگاه ارائه و معرفی نمایند .

غرفه سازی نمایشگاه کندو
غرفه سازی نمایشگاه

خصوصیات غرفه متناسب

مطاقبت هرچه بیشتر غرفه سازی و طراحی غرفه با نوع محصولات و خدمات قابل ارائه ازسوی مشارکت کنندگان از اهداف اصلی شرکت ها و مدیران تبلیغاتی اصناف میباشد. زیرا غرفه نمایشگاهی نمایانگر هویت سازمانی و تداعی کننده صفات و نگرش مشارکت کنندگان در ذهن مخاطبان میباشد.


غرفه سازی نمایشگاهی به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل برای جذب مخاطبین و جلب توجه در نمایشگاه‌ها، باید بر اساس مدل ذهنی و محتوای نمایشگاه شما طراحی و ساخته شود. با این حال، برخی خصوصیات مشترک برای یک غرفه سازی نمایشگاهی بهتر و جذابتر نسبت به دیگران وجود دارند که عبارتند از:

طراحی جذاب: طراحی غرفه باید جذاب، خلاقانه و ارگونومیک باشد. از طرح‌های خلاقانه و جالب، با الهام از موضوع نمایشگاه و تصاویر آن، استفاده کنید.

نورپردازی مناسب: نورپردازی درست می‌تواند باعث تاکید بیشتر بر روی محصولات شما شده و به مخاطبین کمک می‌کند تا به راحتی آن‌ها را پیدا کنند. بهتر است از نورهای نرم و دلنشین برای برجسته کردن محصولات و برند شما استفاده کنید.

فضای باز و اتاق‌باز: اجازه دهید مخاطبان به آسانی در غرفه شما حرکت کنند و محصولات شما را بررسی کنند. این به مخاطبان کمک می‌کند تا به راحتی با شما در ارتباط باشند و به شما سوال بپرسند.

طرح‌بندی مناسب: طرح‌بندی غرفه شما باید شامل فضای کافی برای محصولات و تجهیزات شما باشد. طرح‌بندی درست می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذارید.

استفاده از فناوری: استفاده از فناوری، ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف می‌تواند غرفه شما را جذابتر و تعاملی‌تر کند. به طور مثال، از نمایشگرهای لمسی، فیلم‌های تبلیغاتی، راهنمای محصولات و برندهای شما و یا اپلیکیشن‌های تعاملی برای ایجاد تجربه بیشتر برای مخاطبان استفاده کنید.

کیفیت بالا: کیفیت ساخت غرفه و مصالح مورد استفاده باید بسیار بالا باشد و با طول عمر کافی همراه باشد.

مواد مورد استفاده: مواد استفاده شده در غرفه شما نیز باید محیط پسند و بهداشتی باشد. مانند استفاده از مواد گرمایی و نفوذی که باعث برگشت گردش هوای داخل غرفه شما می‌شوند و همچنین استفاده از مواد با کیفیت برای برجسته کردن برند و محصولات شما.

تصاویر مناسب: استفاده از تصاویر با کیفیت و مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا برند و محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذارید.

فضای استراحت: فضایی برای استراحت مخاطبان وجود داشته باشد تا آن‌ها بتوانند با آرامش بیشتری محصولات شما را بررسی کنند.

قیمت مناسب: غرفه سازی نمایشگاهی باید به اندازه کافی اقتصادی و قابل قبول باشد. باید هزینه‌های ساخت و نگهداری غرفه با بازدهی اقتصادی و تبلیغاتی مطلوب همخوانی داشته باشد.

در نهایت، طراحی و ساخت یک غرفه سازی نمایشگاهی موفق باید با توجه به نیازهای شما و خصوصیات برند و محصولات شما انجام شود.

غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی

معیارهای قابل توجه در غرفه نمایشگاهی:

مطاقبت ازلحاظ تناسب با حال و هوای نمایشگاه

گیرایی هرچه بیشتراز نظر مخاطبان

استفاده مناسب از فضای محدود غرفه از لحاظ چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا

از جهت دیگر قیمت تمام شده متناسب با بودجه در نظر گرفته شده (غرفه سازی ارزان)

کیفیت مناسب تجهیزات و متریال های استفاده شده در غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران


اهمیت انتخاب غرفه ساز برتر:

با توجه به حساس بودن تبلیغات نمایشگاهی؛به علت محدود بودن زمان برگزاری و هزینه های بالای این نوع تبلیغات؛ انتخاب برترین غرفه سازو شرکت تبلیغاتی که توانایی ارائه پیشنهادات اصولی تاثیر گذار و توانایی انجام پروژهبا حد اقل هزینه و زمان ممکن و تجربه بالای مدیریت پروژه  را دارا باشد یکی از نیازهای اصلی غرفه داران به منظور دستیابی ب اهداف تبلیغات میباشد.

در غیر اینصورت اهداف تبلیغات نمایشگاهی با توجه به مخارج سنگین و عدم جذب مخاطب ؛محکوم به شکست میباشد!!!غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران 


  • غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران

دلایل همکاری با کندو 

شرکت تبلیغاتی نمایشگاهی ایده طراحان کندو؛پیشرو در خدمات مشاوره ای در زمینه  طراحی غرفه نمایشگاهی,غرفه سازی و همچنین ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی موثر بر جذب مخاطبان با دارا بودن دانش آکادمیک و تجربی با در نظر گرفتن شرایط تاثیر گذار بر بازدید کنندگان و ارائه پیشنهادات مورد نیاز و همراهی مشارکت کنندگان تا حصول کامل اهداف خود در همراه و مشاور مشارکت کنندگان محترم میباشد.

  • غرفه ساز نمایشگاه
    غرفه ساز نمایشگاه

خدمات شرکت غرفه سازی

غرفه سازی,طراحی غرفه,ساخت غرفه,غرفه سازی تهران خدمات شرکت ایده طراحان کندو در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی: طراحی غرفه

اجاره کفسازی و پارکت و انواع موکت کفپوش ها

ساخت و ساز سازه غرفه به صورت پیش ساخته در کارگاه

طراحی و اجرای غرفه مدولار (غرفه سازی ماکسیما,غرفه سازی کلیک,پنل بندی)

نصب تجهیزات برق غرفه شامل(سیم کشی غرفه،نصب فیوز و

جعبه برق،نصب هالوژن،نصب پروژکتور،نصب تجهیزات لایت باکس،و..)

نقاشی غرفه

ساخت و نصب انواع لوگوها از جنس( پلکسی،استیکر،چاپ وینیل،چاپ پ پ، تابلو چلنیوم،تابلو استیل پشت نور دار،و..)

اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل(اجاره تلوزیون شهری video wall، اجاره ال سی دی در ابعاد مختلف،اجارهمبلvip،اجاره صندلیcip،اجاره آبسردکن گل آرایی غرفه،و…

اجرای غرفه خود ساز و پیش ساخته

غرفه سازی در تمامی نمایشگاه ها :(غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی،غرفه سازی در مصلی،غرفه سازی در سالن رازی،غرفه سازی در هتل المپیک،غرفه سازی در دانشگاه بهشتی،غرفه سازی در شهرستانها،..)

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه ، ساخت غرفه نمایشگاهی ، طراحی و ساخت غرفه

  • غرفه سازی فست فود شاپ
    غرفه سازی فست فود شاپ

غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی

برخی دلایل همکاری با شرکت ایده طراحان کندو:

  مشاوره اصولی در تمام مراحل طراحی،اجراءوارائه .
•    طراحی رایگان با قابلیت ادیت طرح تا دستیابی به نتیجه مطلوب  .طراحی غرفه
•    برآورد منصفانه هزینه اعلامی .
•    استفاده از تجهیزات استاندارد در پروژه .
•    تحویل به موقع همراه با نظارت تمام وقت در حین اجراء پروژه .
•    اجراء کامل پروژه طبق طرح مورد توافق.

شما برای ساختن یک غرفه نمایشگاهی به چند مورد نیاز دارید که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم :

۱. برنامه‌ریزی: برای ساختن یک غرفه نمایشگاهی موفق، باید از پیش برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. این برنامه‌ریزی شامل مواردی مانند موضوع و تم غرفه، ابعاد غرفه، نوع محصولاتی که می‌خواهید نمایش دهید، تعداد بازدیدکنندگان مورد انتظار و بودجه مالی است.

۲. طراحی : طراحی غرفه نمایشگاهی شامل انتخاب رنگ، طرح و نورپردازی است. در طراحی باید به این نکته توجه کنید که غرفه شما باید جذاب و متفاوت باشد تا مشتریان شما به آن جذب شوند.

۳. مواد ساختمانی : برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی، به مواد ساختمانی مانند درب، دیوارهای داخلی و پوشش‌های دیواری نیاز دارید. این مواد باید ماندگار و با کیفیت باشند.

۴. تجهیزات : تجهیزات شامل مبلمان، سیستم صوتی و تصویری، نورپردازی، سیستم گرمایش و سرمایش و دیگر تجهیزات الکترونیکی است.

۵. نمایش محصولات : نمایش محصولات با استفاده از استندهای نمایش، دکوراسیون، نمونه‌های محصولات و جزئیات کوچک مانند لوازم جانبی و تزئینات برگزار می‌شود.

۶. فضای مشتری : برای جذب مشتریان، باید فضایی را برای ایجاد رابطه و ارتباط با آنها فراهم کنید. این شامل یک میز پذیرایی سطح دید داشتن ، محل برای صحبت کردن و نشان دادن محصولات مورد نظر ، مکانی برای قرار دادن اطلاعات و مستندات مربوط به محصولات، و نهایتا یک فضای مناسب برای خریداری و انجام مذاکرات با مشتریان می‌شود.

۷. ایمنی : در نظر داشتن ایمنی برای مشتریان و کارکنان خود نیز بسیار مهم است. برای این منظور، شما باید از آتش‌نشانی، اعلام حریق، سیستم‌های اطفاء حریق، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های امنیتی استفاده کنید.

۸. تمیزی : حفظ تمیزی و نظافت غرفه نیز بسیار مهم است. برای این منظور، شما باید از کارگران نظافت و تمیزکاری استفاده کنید و بهتر است که در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

با رعایت این موارد، شما می‌توانید یک غرفه نمایشگاهی جذاب و کارآمد را ساخته و به تبلیغات و فروش محصولات خود بپردازید. غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه سازی | طراحی غرفه | غرفه ساز برتر |44962501 کندودیزاین

  • غرفه سازی چیست ؟

    مراحل مشاوره ، طراحی و ساخت انواع غرفه جهت شرکت در نمایشگاه های مختلف را غرفه سازی می نامند .

    شماره تماس برای مشاوره و سفارش غرفه سازی چه شماره هایی می باشد ؟

    شماره موبایل 09125835953 و تلفن 44962501 جهت مشاوره و سفارش غرفه سازی می باشد .

    اهمیت غرفه سازی چیست ؟

    مهمترین هدف از غرفه سازی نمایشگاهی ، نمایش بهتر و قدرتمند خدمات و محصولات و برند شرکت ها در نمایشگاه ها می باشد.

    مشاوره رایگان برای غرفه سازی به چه صورت می باشد ؟

    جهت مشاوره رایگان در زمینه غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه ها می توانید با شماره 09125835953 تماس بگیرید .

    هزینه ساخت غرفه سازی نمایشگاهی چقدر میباشد ؟

    حدودا هزینه ساخت غرفه متناسب با متراژ غرفه خواسته های غرفه دار و نوع طراحی و متریال متفاوت است

    برای ساخت غرفه سازی نمایشگاهی چقدر زمان لازم هست ؟

    برای ساخت غرفه سازی نمایشگاهی حدوده نسبت به متراژ غرفه و خدمات مورد نیاز از 10 روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه الی 60 روز زمان میبرد.

  • seo
شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ