SEARCH AND PRESS ENTER

ضوابط غرفه سازی

4.8/5 - (18 امتیاز)

ضوابط غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی

  1. حداقل متراژ غرفه هاي پيش ساخته با تجهيزات ١٢مترمربع ، حداقل متراژ فضاي غرفه های خود ساز برای شرکتهای ریالی ٢٤ متر مربع و شرکت های ارزی 18متر مربع و حداقل متراژ فضاي باز ٣٠ متر مربع مي باشد.
  2. غرفه هاي پيش ساخته با تجهيزات متعارف در اختيار شركت كنندگان قرار مي گيرد. تجهيزات متعارف شامل پانل بندي اطراف، موكت كف، پيشاني نويسي، يك عدد پريز برق، روشنايي (2عدد لامپ100 وات یا یک عدد پروژکتور) ١ عدد ميز و ٢ عدد صندلي به ازاء هر ١٢ مترمربع ميباشد.
  3. به غرفه هاي (خودساز) تنها زمين غرفه تعلق خواهد گرفت و تأمين تمامي وسايل ساخت و دكوراسيون و نيز تجهيزات داخل غرفه برعهده شركت كننده خواهد بود.
  4. شركت كنندگاني كه فضاي بدون غرفه سازي (خودساز) درخواست نموده و رأساً اقدام به ساخت و تجهيز غرفه خود مي نمايند بايد شركت پيمانكار غرفه سازي خود را حداكثر 3٠ روز قبل از نمايشگاه كتباً به برگزار كننده معرفي نمايند. بدون معرفي كتبي غرفه ساز، امكان همكاريهاي بعدي از سوي برگزاركننده با وي مقدور نخواهد بود. لطفاً زمان ذکر شده را حتماً مد نظر قرار دهید تا در صورتی که نیاز به انجام تغییراتی در نقشه ساخت و ساز غرفه وجود داشت فرصت انجام اصلاحات وجود داشته باشد . نقشه غرفه سازی باید حاوی اطلاعات کاملی در خصوص ابعاد غرفه (طول، عرض و ارتفاع) ، مصالح به کار رفته در آن، انشعاب برق ، نوع کف سازی و سایر اطلاعات مورد نیاز باشد.
  5. شركت كنندگان محترم مي بايد تمامي ضوابط و دستورالعمل هاي فني مربوط به ساخت و ساز غرفه را به پيمانكار خود گوشزد نمايند. بديهي است با توجه به اينكه برگزاركننده هيچگونه ارتباط حقوقي با پيمانكاران غرفه ساز ندارد، لذا در صورت وارد شدن خسارت به تأسيسات و تجهيزات سالن از سوي پيمانكار غرفه سازي يا رعايت نكردن ضوابط و مقررات جاري توسط وي، شركت كننده اصلي مسئول جبران خسارت وارده خواهد بود. ضمناً عدم رعايت و اجراي ضوابط فني كه از سوي شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران تدوين شده مشمول جريمه ميگردد كه جدول میزان آنها در لینک فرم های مشارکت – سایر فرم های ضروری موجود است و در صورت بروز تخلف ، پرداخت جرائم مربوطه توسط شركت كننده الزامي خواهد بود.
  6. براي غرفه هاي موضوع بند فوق انشعاب برق فقط تا محل نزديكترين پست برق سالن تأمين ميشود ، لذا ضروري است غرفه داران محترم نسبت به تهيه كابل برق به متراژ لازم، تابلو برق، فيوز و ديگر ملزومات مورد نياز خود اقدام نمايند.
  7. برابر دستور العمل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، طرح تمامی غرفه های خودساز می باید از سوی یک نفر مهندس ناظر به تأیید رسیده و در فرم تعهدنامه و تأییدیه غرف خودساز نیز در محل تعیین شده امضا و مهر مهندس ناظر درج گردد. فرمهایی که فاقد امضا و مهر مهندس ناظر باشد قابل بررسی و تأیید از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه نمی باشد.
  8. برای غرف خودساز، ورود هرگونه تجهيزات غرفه سازي به داخل نمايشگاه مستلزم اخذ مجوز از ستاد برگزاري نمايشگاه مي باشد. در صورت تأييد نقشه ها توسط ستاد ، مجوز ساخت و ساز به متقاضي ارائه خواهد شد.
  9. انجام هرگونه ساخت و ساز در غرفه های پیش ساخته که توسط برگزار کننده ساخته ميشود و یا اجرای دکوراسیون و كف سازي و نظاير آن در این غرفه ها مجاز نبوده و مجوزی جهت ورود مصالح و وسايل غرفه سازي (چوب ، نئوپان ، سازه و…) برای اینگونه غرفه ها صادر نمیشود .
  10. شرکت کنندگانی که رأسا اقدام به غرفه سازي ميکنند لازم است فرم درخواست برق را از لینک فرم های مشارکت – سایر فرم های ضروری برداشته و پس از تکمیل و اخذ تأییدیه از ستاد نمایشگاه ، آنرا به واحد برق مديريت ساختمان و تاسيسات نمايشگاه بين المللي واقع در ساختمان معاونت نمايشگاهي، طبقه همكف، واحد برق تحويل نمایند تا نسبت به داير نمودن انشعاب برق متقاضيان اقدام گردد.
  11. در صورت نمایش ماشین آلات سنگین و حجیم یا مرتفع که ورود آنها به داخل سالن نیاز جرثقیل دارد و نیز ماشین آلات با توان مصرفی زیاد که جهت نمایش طرز کار آنها نیاز به برق ٣فاز با آمپر بالا هست ، مراتب باید به هنگام ثبت نام و قبل از جانمایی به برگزار کننده اعلام گردد .
  12. آخرين زمان صدور مجوز ساخت و ساز، 10 روز قبل از افتتاح نمايشگاه می باشد و پس از آن به هیچ وجه امکان صدور مجوز ساخت و ساز وجود نخواهد داشت .
  13. استفاده از هرگونه مصالح ساختماني نظير گچ ، سيمان ، ماسه بادي ، ماسه ، پوكه ، شن ، سنگ ريزه ، خاك رس ، تيغه گچي ، بلوك و نظاير آنها و نيز آهن آلات خام ،‌ نئوپان ، ام دي اف و چوب برش نخورده (خام) و همچنين دستگاه برش ، اره ديسكي ، دستگاه جوش(بالاتر از ٥٠ آمپر) ، پمپ باد (بالاتر از ٢٠ ليتر) ، پيستوله رنگ پاشي و ابزار و ادوات مكمل يا مشابه آنها جهت ساخت غرفه اکیداً ممنوع بوده و شركت كنندگان تنها ميتوانند از سازه هاي آماده و سبك استفاده نموده و يا قالب ،‌ اسكلت و سازه ها را از قبل در محل كارگاه شركت يا كارگاه غرفه سازي آماده و در محل غرفه فقط آنرا مونتاژ نمايند.
  14. پرسنل غرفه سازی حتماً می باید اصول ایمنی را رعایت نموده و از تجهیزات و ابزار مناسبی که موجب افزایش ضریب ایمنی کار میباشد استفاده نمایند . همچنین به کارگیری نیروهای زبده فنی الزامی بوده و ضروری است از بکارگیری افراد غیر متخصص و بی تجربه خودداری گردد.
  15. ارتفاع مجاز جهت غرفه سازی در سالنهای مختلف متفاوت است . لذا حتماً به ارتفاع مجاز قابل اجرا در هر سالن دقت كافي بفرماييد .
  16. در صورتي كه ساخت غرفه در دو طبقه انجام مي پذيرد ، مراتب باید حداقل ٢٠ روز قبل بصورت مكتوب با ذكر ارتفاع و نوع كاربري طبقه دوم به برگزاركننده اعلام و پس از تأييد برگزار کننده به اجرا درآيد. در غير اينصورت چنانچه به هنگام اجراي طرح و ساخت غرفه مشكلي بروز نماید مسئوليتي متوجه برگزار كننده نخواهد بود. ضمناً طبقه دوم حتماً بايد غيرمسقف باشد هزينه كل متراژ طبقه دوم بر مبناي ٥٠% هزينه معمول اجاره بهاء غرفه محاسبه و اخذ خواهد شد .
  17. به منظور افزایش ضریب امنیتی غرفه ها ، ضروری است امکان رویت تمامی قسمتهای داخلی غرفه اعم از انباري ،‌ آبدارخانه ،‌ دفتر و غيره فراهم باشد . ساخت هر قسمت از غرفه به شکلی که داخل آن قابل رویت نباشد مشول جریمه خواهد بود.
  18. شركتهاي غرفه ساز حتماً به پرسنل خود تأكيد نمايند كه جهت استفاده از انشعاب برق و آب و يا هرگونه ملزومات ديگر مراتب را فقط با مدير سالن هماهنگ نموده و از استفاده از تابلوي برق سالن، كابلها، لوله هاي آب، شير آتش نشاني و ساير امكانات سالن بدون هماهنگي با مدير سالن خودداري نمايند. بديهي است در صورت ورود خسارت به تجهيزات فوق توسط شركت كننده يا پيمانكار ساخت و ساز غرفه، جبران خسارت مربوطه بر عهده شركت كننده خواهد بود. مدير سالن از زمان تحويل سالن تا پايان نمايشگاه در محل سالن حاضر خواهد بود. نام مدير سالن و شماره تلفن همراه وي در محل ورودي هاي سالن نصب خواهد شد.
  19. با توجه به اينکه روز آخر قبل از افتتاح فقط براي چيدمان و تزئين داخلي غرفه ها و كارهاي نهايي و تكميلي در نظر گرفته شده، هرگونه برشکاري، سمباده زني و کلا” اقداماتي که موجب پراکنده شدن گرد و خاک و سرايت آنها به غرفه هاي مجاور گردد، اعتراض ساير غرفه داران را به همراه داشته و ممنوع ميباشد . لذا اين گونه عمليات بايد حداکثر تا ساعت ٢٢، دو شب قبل از افتتاح به اتمام برسد.
  20. با توجه به ضرورت دسترسی آسان نیروهای آتش نشانی به تمام نقاط سالنها ، هیچیک از وسایل غرفه سازی و یا مصالح و لوازم اضافی نباید در پشت غرفه های مجاور دیوار قرار گیرد لذا وجود اینگونه اقلام در پشت غرفه های کناره سالنها ، مشمول جریمه بوده و صاحب آنها ملزم به خروج آنها از سالن میباشد .
  21. مقتضی است تا ساعت ١٨ روز قبل از افتتاح آماده سازي غرفه و چيدن كالاها و تخليه اقلام اضافي غرفه ها باید به پایان برسد در غير اينصورت اداره حراست نمايشگاه می تواند اقدام به بستن سالنها نمايد و هيچگونه مسئوليتي متوجه برگزار كننده نبوده و متأخرین میباید به محض اعلان مسئولين حراست، باقيمانده وسايل غرفه سازي خود را از سالن تخليه و سريعاً نسبت به نظافت غرفه خود و اطراف آن و خروج از سالن اقدام نمايند.
  22. ریختن مصالح اضافی و نخاله در فضای باز اطراف سالن اكيداً ممنوع است . زباله های کوچک فقط در سطلهای زباله بیرون از سالن و نخاله های بزرگ مانند تکه های چوب و نئوپان ، سنگ، قطعات فلزی و مانند اینها باید حتماً به خارج از محوطه نمایشگاه انتقال یابد . در صورت عدم رعایت این نکته و گزارش مدیران سالن یا اداره خدمات ، واحد متخلف مشمول جریمه خواهد شد.
  23. در صورتيكه ساخت و ساز غرفه توسط شركت كننده انجام مي پذيرد و چنانچه ارتفاع غرفه بالاتر از غرفه هاي مجاور باشد، ضروري است كه قسمتهاي پشت سازه ها به ويژه نئوپان، چوب و شبكه هاي آهني ، رنگ آميزي و يا با دكور مناسب پوشانيده شود تا موجب بد منظره شدن غرفه هاي مجاور نگردد. ضمناً بر روي قسمتهاي پشت كار كه مشرف به حريم غرفه هاي مجاور مي باشد نوشتن تبليغات يا نام شركت مجاز نخواهد بود.
  24. با توجه به اينكه امكانات آبرساني در همه نقاط سالنهاي نمايشگاهي وجود ندارد لذا در صورت نياز به انشعاب آب (غيرآشاميدني) جهت نمايش يك دستگاه خاص، لازم است فرم درخواست انشعاب آب از لینک فرم های مشارکت – سایر فرم های ضروری تهیه و تکمیل گردد . فرم مذکور نیز میباید به تأیید ستاد برگزاری نمایشگاه رسیده و سپس به واحد آبرسانی واقع در طبقه زیرین ساختمان اداری در محوطه محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران تحویل گردد . ضمناً تنها در صورت وجود امکانات فنی لازم در سالن ، انشعاب آب برقرار میگردد
  25. غرفه سازان محترم توجه داشته باشند که جهت نصب پايه ها و سازه هاي غرفه خود از سوراخ کردن زمين غرفه و ديوار اطراف آن و همچنين فضاي باز نمايشگاه اجتناب ورزند . ايراد خسارت به زمين و ديوار محوطه نمايشگاه مشمول پرداخت جريمه خواهد بود که بر اساس اعلام مديريت ساختمان شرکت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران تا قبل از پايان نمايشگاه اخذ ميگردد . (جدول خسارات در وب سایت نمایشگاه موجود است) ضمناً در صورت ایراد هرگونه خسارت به غرفه ها و يا وسايل و تجهيزات آنها جبران خسارت وارده بر عهده شركت كننده بوده و هزینه آن میباید براساس اعلام برگزارکننده، توسط شرکت کننده پرداخت گردد.
  26. در صورت عدم اتمام به موقع عمليات غرفه سازي از سوي شركتهايي كه رأساً ‌اقدام به ساخت غرفه خود مي نمايند و با توجه به اينكه اين تأخير موجب بروز مشكلات متعدد در امر برپايي نمايشگاه شده و چهره نمايشگاه را مخدوش مي نمايد، برگزار كننده مي تواند در اين خصوص نسبت به عملكرد شركت كننده ادعاي خسارت نمايد.
  27. به هنگام ثبت نام بابت هزینه بیمه آتش سوزی و مسئولیت مدنی کارکنان هر غرفه و نیز برق مصرفی برای غرفه های داخلی مبلغ بیست هزار ریال و برای غرفه های خارجی 2 یورو به ازاء هر مترمربع دریافت میشود.

بخش دوم- واگذاري و چيدمان غرفه ها

  1. تعيين محل غرفه ها و نحوه واگذاري آنها تماماً بر عهده برگزاركننده می باشد. حتي بعد از دريافت نقشه محل غرفه و رويت آن توسط شركت كننده، اين احتمال وجود دارد كه برگزار كننده به هنگام تحويل غرفه، بنا به دلايل گوناگون ناگزير از جابجايي و تغيير مكان غرفه تخصيص يافته باشد . در اينصورت برگزار كننده تلاش خواهد نمود تا غرفه جديد واگذار شده حتي المقدور با همان ابعاد قبلي به متقاضي تحويل گردد.
  2. مطابق روال معمول نمايشگاهها، برگزار كننده موظف است نقشه محل استقرار غرفه شركت كنندگان را تا يكماه قبل از افتتاح نمايشگاه به ايشان ارائه نمايد، ليكن در صورتي كه امكان تعيين مكان غرفه قبل از موعد ذكر شده وجود داشته باشد، برگزار كننده با رعايت ضوابط بند 1، اين همكاري را با متقاضي به عمل آورده و در صورت امكان، متقاضي ميتواند در انتخاب مكان غرفه خود اعمال نظر نمايد.
  3. قرار گرفتن ستون در بعضي از غرفه ها اجتناب ناپذير است. بديهي است تلاش خواهد شد كه تا حد امكان در غرفه هاي كمتري ستون قرارگيرد، ليكن در هرصورت و با توجه به مختصات هر سالن، در تعدادي از غرفه ها ستون نيز قرار خواهد گرفت که محل قرارگيري آن برروي نقشه مشخص شده است. لذا در صورت قرارگرفتن ستون در داخل يا جلوي غرفه ، لطفاً به هنگام طراحي و ساخت غرفه به اين نكته و نيز ابعاد ستونها دقيقاً‌ توجه نموده و ضمنا ًاز هر گونه رنگ آمیزی ستون و تابلوی برق نصب شده بر روی آن خودداری فرمایید.
  4. برابر دستورالعمل صادره از سوي شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران، سالنهاي تحت پوشش از ٣ روز قبل از افتتاح در اختيار برگزار كننده قرار ميگيرد . لذا لازم است شركت كنندگان محترم بويژه كساني كه راساً نسبت به ساخت غرفه اقدام مي كنند تداركات لازم و ساخت و سازهاي اوليه غرفه خود را از قبل مهيا نمايند تا در فاصله كوتاه موجود امكان آماده سازي مناسب غرفه فراهم باشد.
  5. غرفه هاي پيش ساخته كه توسط برگزار كننده احداث ميشود، يك روز قبل از افتتاح نمايشگاه به غرفه داران تحويل داده خواهد شد.
  6. ورود هرگونه وسيله نقليه جهت تخليه بار و كالا به داخل سالنها ممنوع بوده و از محل ورودي سالنها تا محل غرفه ، هرگونه كالا يا وسيله فقط ميتواند توسط چرخ دستي و يا توسط كارگران حمل شود . ضمناً در ايام قبل از افتتاح نمايشگاه كه زمان آماده سازي غرفه ها ميباشد فقط ورود وانت و كاميون حامل تجهيزات غرفه سازي صرفاً با مجوز ذكر شده به محوطه مجاز بوده و ورود خودروهاي شخصي به محوطه اكيداً ممنوع ميباشد.
  7. واگذاري غرفه به ديگران و يا شراكت با ساير واحدها مجاز نبوده و مشمول جریمه میگردد.
  8. ورود و تخليه كالاها همراه با جرثقيل تا جلوي درب سالنها و يا در محوطه باز بلامانع ميباشد ولي پس از اتمام ايام نمايشگاه ، جابجايي و خروج كالاها از سالنها و محوطه باز ( جهت حفظ ايمني كالاهاي ساير مشاركت كنندگان و محيط نمايشگاه ) صرفا”توسط پيمانكار مستقر در محل نمايشگاه انجام خواهد شد.
  9. رعايت حريم غرفه ها الزامي است. قراردادن كالاها يا دستگاهها خارج از حريم قانوني غرفه و حتی چند سانتیمتر تجاوز به فضاي راهروها يا فضاي پشت غرفه ها ـ حتي فضاهاي خالي و غيرقابل استفاده ـ مشمول جريمه و در صورت عدم توجه منجر به تعطيلي غرفه خواهد شد.
  10. نظافت داخل سالن تنها در محدوده راهروها برعهده برگزاركننده بوده و نظافت داخل غرفه ها به عهده غرفه داران خواهد بود . لذا ورود خدمه نظافت سالن به داخل غرفه بدون حضور و رضايت غرفه دار به كلي ممنوع ميباشد . ضمناً نظافت و پاكسازي محوطه بر عهده برگزاركننده مي باشد.
  11. در صورت تقاضاي وسايل يا تجهيزات اضافي جهت غرفه ها هزينه مربوطه بطور جداگانه اخذ خواهد شد.
  12. لطفا” توجه داشته باشيد كه تعداد متعارف ميز و صندلي درهر غرفه ، ٢ عدد صندلي و ١ عدد ميز به ازاء هر ١٢ مترمربع ميباشد (فقط براي غرفه هاي ساخته شده توسط برگزاركننده) و اضافه برآن مشمول پرداخت هزينه خواهد شد . لذا خواهشمند است به مسئولين غرفه خود يادآوري نماييد كه از برداشتن ميز و صندليهاي بدون صاحب خودداري نمايند.
  13. مطالب مندرج در فرم ثبت نام از سوي متقاضي درخصوص خود ساز یا پیش ساخته بودن غرفه ، ملاك اقدامات بعدي قرار ميگيرد. متراژ قيد شده در فرم ثبت نام و همچنين نوع غرفه از نظر با تجهيزات يا بدون تجهيزات بودن آن تنها براساس مندرجات فرم ثبت نام مدنظر قرار خواهد گرفت . لذا پس از تحويل غرفه در صورت مشاهده هرگونه مغايرت با آنچه كه در فرم ثبت نام خود قيد نموده اید ، بلافاصله مراتب را به ستاد نمايشگاه اعلام فرماييد.
  14. چنانچه درخواست اوليه متقاضي ،‌ غرفه همراه با ساخت و تجهيزات باشد حداكثر تا ده روز قبل از افتتاح نمايشگاه امكان تغيير و عدم تجهيز آن وجود دارد . در غیراين صورت هزينه غرفه سازي كه قبلاً از شركت كننده اخذ شده بود مسترد نميگردد .
  15. حتما” پس از تحويل غرفه خود ، متراژ آنرا اندازه گيري نماييد ، هرگونه ادعا در خصوص متراژ غرفه واگذار شده تنها در2 روز اول نمايشگاه قابل طرح و بررسي بوده و پس از آن مردود مي باشد.
  16. چنانچه بدليل حجم يا ابعاد كالا یا ماشين آلات نمایشی ، هرگونه افزايشي از سوي شركت كننده ـ به ویژه در غرف خودسازـ در متراژ غرفه ايجاد شود جزو فضاي غرفه و بعنوان بدهي محسوب شده و قبل از خاتمه نمايشگاه مي بايد نسبت به پرداخت هزينه اضافه متراژ اقدام گردد. ضمن آنکه تجاوز به حریم راهروها علاوه بر هزینه معمول فضای اشغال شده ، مشمول جریمه نیز خواهد شد .

بخش سوم- تخليه و تخريب غرفه ها پس از اختتام نمايشگاه

  1. تخلیه غرفه یا ترک آن تا آخرين لحظه برپايي نمايشگاه در پايان روز آخر، مجاز نمي باشد . تخليه غرفه ها از روز بعد ازخاتمه نمايشگاه آغاز شده و مي بايد حداكثر ظرف ٤٨ ساعت به پايان برسد.
  2. در آخرين روز نمايشگاه، زمان بازگشايي سالنها جهت تخليه و خروج کالاها به غرفه داران اعلام خواهد شد . مقتضی است از همان ابتداي تخليه غرفه ها تمامي غرفه داران محترم به منظور جلوگيري از سرقت يا آسيب رسيدن به تجهيزات غرفه يا كالاها در محل غرفه خود حاضر باشند. حتي اگردر روز نخست آمادگي خروج كالاهاي خود را ندارند ضروري است حتماً فردي را به منظور مراقبت از كالاهاي خود در داخل غرفه بگمارند. بديهي است با بازگشايي سالنها همه گونه افرادي اعم از باربر، کارگر، نظافتچي و.. به داخل سالنها وارد ميشوند که در اين بين افراد متفرقه و سودجو هم فرصت سوء استفاده از شرايط موجود را پيدا خواهند نمود. لذا پس از بازگشايي سالنها در خاتمه نمايشگاه، مسئوليت حفاظت و نگهداري كالاها و تجهيزات در مقابل سرقت يا آسيب، مستقيماً بر عهده صاحبان كالا خواهد بود.
  3. شركت كنندگاني كه رأساً نسبت به دكوراسيون غرفه خود اقدام مي كنند بايد پس از پايان نمايشگاه نسبت به تخريب وسايل دكوري و تخليه بقاياي آن اقدام نمايند.
  4. در صورت عدم تخليه و خروج به موقع غرفه، برگزاركننده نسبت به جمع آوري و انتقال وسايل به انبار اقدام نموده و در اينصورت هزينه جابجايي و انبارداري از صاحب كالا اخذ خواهد شد. ضمن آنكه مسئوليت هرگونه خسارت احتمالي وارده بر عهده صاحب كالا ميباشد.
  5. چنانچه بخشی از هزينه هاي مشاركت شركت كنندگان اعم از اجاره بهاء غرفه، ساخت و ساز، اجاره تجهيزات اضافه، هزينه برق اضافي، مابه التفاوت مغایرت متراژ ارزي و … بطور كامل پرداخت نشده باشد ، پیش از تسویه حساب کامل ، خروج كالاها مجاز نخواهد بود.
شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ