SEARCH AND PRESS ENTER

رنگ در طراحی غرفه

Rate this page

رنگ در طراحی غرفه

غرفه سازی و رنگ

 

رنگ در طراحی غرفه
رنگ در طراحی غرفه

همانطور که به  انتخاب نوع و رنگ لباس خود اهمیت قائل هستید لازم است برای انتخاب رنگ غرفه نیز کمی  دقت کنید و یا از مشاوره افراد با تجربه و تحصیل کرده در این حوضه استفاده نمایید.

زیرا ترکیب رنگها در غرفه میتواند تاثیر مثبت و یا منفی بر ذهن مراجعین بگذارد و انها را به مراجعه به غرفه شما ترغیب و یا منصرف نماید. رنگ در طراحی غرفه

در اغلب اوقات غرفه داران یرای انتخاب رنگ غرفه از رنگ سازمانی شرکت برای رنگ آمیزی غرفه استفاده مینمایند. این روش میتواند باعث نمود هویت سازملنی شرکت شما در ذهن مخاطب گردد.

رنگ غرفه میتواند تاثیر بسیاری در زیبایی بصری غرفه ایجاد نماید و همچنین کمک به جذب مخاطب نماید.

انتخاب رنگ در غرفه به علت تاثیر مستقیم بر مخاطب  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به همین منظور برخی پیشنهادات به شما ارائه میگردد تا تصمیم بهتری در این زمینه اتخاذ کنید.رنگ در طراحی غرفه

رنگ در طراحی غرفه

رنگ در طراحی غرفه
رنگ در طراحی غرفه
  1. برای بزرگتر دیده شدن فضای غرفه از رنگهای سفید،خاکستری روشن به عنوان رنگ غالب غرفه استفاده کنید.این رنگها برای بهتر دیده شدن بخش های تاکید غرفه ضروری هستند.
  2. در صورتی که از رنگ سازمانی خود در غرفه استفاده مینمایید بهتر است در انتخاب بخشهایی که قرار است این رنگ استفاده شود به شدت وسواس به خرج دهید زیرا پراکندگی رنگ سازمانی شما باعث کاهش جذابیت و ضعیف شدن تاثیر رنگ در مخاطب میگردد.هرچه کمتر بهتر .غرفه سازی
  3. از انتخاب دو رنگ پر انرژی به صورت پراکنده در غرفه پرهیز کنید ،این انتخاب باعث کاهش تمرکز مخاطب میگردد و و انرژی رنگ هارا خنثی میکند.
  4. رنگ های خنثی ،هارمونیک و نزدیک به هم در چرخه رنگ میتواند در ایجاد حس صمیمیت در غرفه بیفزاید ،در صورت انتخاب این روش از رنگ آمیزی از یک رنگ خنثی با درصد طوسی و یا کرم رنگ بیشتر در نقاط و بخشهای محدودی استفاده نمایید،این کار میتواند از کسل شدن مخاطب جلوگیری نماید و چشم مخاطب را به بخشهای مختلف به گردش دراورد.
  5. همچنین در کنار رنگ های میتوانید از یک رنگ اولیه و یا ثانویه به عنوان تاکید استفاده کنید،این عمل میتواند بخشهای مختفل را از یکدیگر به صورت کامل جدا نماید.غرفه سازی
  6. اگر قصد دارید از رنگ تضاد در غرفه استفاده کنید یکی از رنگهارا به صورت هارمونیک به طور مثال(قرمز صورتی ،نارنجی)به عنوان رنگ قالب و رنگ آبی تک رنگ را به عنوان رنگ تاکید در بخش محدودی از غرفه به نمایش در آورید ،این نوع رنگ آمیزی باعث جلب توجه و ایجاد انرژی مضاعف در غرفه مینماید. دکوراسیون داخلی
  7. با توجه به تاثیر رنگها در ذهن و فیزیک انسانها ،سعی کنید از رنگ ها به صورت هوشمندانه در بخش های مختلف استفاده کنید،فضاهایی صمیمی مانند vipنیاز به رنگ های خنثی ،فضا های اموزشی نیاز به رنگ های آبی و بنفش و.. دارد انتخاب های هوشمندانه باعث افزایش تاثیر شما در غرفه میشود.

اهمیت انتخاب رنگ در فضای غرفه

صحبت آخر:سعی کنید در انتخاب رنگ بندی غرفه از طراح های با تجربه کمک بگیرید و از انتخاب های انفرادی و خودسرانه اجتناب نمایید.

زیرا ممکن است با صرف هزینه بالای غرفه سازی ، به نتیجه دلخواه خود نرسید .رنگ در طراحی غرفه

 

شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ