SEARCH AND PRESS ENTER

لوازم خانگی کن به منظور برپایی غرفه 153 متری نمایشگاه لوازم خانگی نمایشگاه بین المللی 1401 تهران با توجه به رضایت و سابقه قبلی استفاده از خدمات غرفه سازی مجموعه کندو در نمایشگاه های پیشین، نیاز های خود را در قالب فرم ثبت سفارش غرفه و ارسال پلان جانمایی ارسال نمودند.

طراحی غرفه به سبک مدرن و کاربردی

جانمایی تعداد مشخص از محصولات متنوع لوازم خانگی ( هود، گاز، سینک، فر، کولر گازی )

نیاز به فضای مذاکره، VIP مدیریتی و پرسنل

نیاز به فضای پذیرایی بزرگ و محلی برای عکاسی

تحویل غرفه طبق زمانبندی مشخص به منظور نیاز به زمان کافی چیدمان محصولات قبل از افتتاحیه

غرفه شرکت لوازم خانگی کن

با توجه به پلان شبه جزیره ای غرفه شرکت کن و محل قرارگیری غرفه در سالن میلاد ، دقت زیادی برای در معرض نمایش بودن محصولات جهت معرفی به بازدیدکنندگان به خرج داده شد.

محصولات اصلی به جهت انتقال حس دعوت کنندگی با فاصله یک متری از کنار غرفه جانمایی گردید و برای روشنایی محصولات از لوازم نورپردازی ریلی در تمام فضای غرفه استفاده شده و همچنین برای جلوگیری از یکنواختی نور، در بخش هایی از غرفه از نورپردازی خطی استفاده گردید.

باکس استند نمایش محصولات به منظور بالا بردن سرعت اجرای غرفه و تحویل سریع، تمیز، با کیفیت و همچنین زیبایی بصری بیشتر از جنس MDF طرح بتن استفاده شده و تمامی برش ها طبق ابعاد دقیق با دستگاه CNC در کارگاه ساخته و به نمایشگاه منتقل گردید.

فضاهای خصوصی VIP انبار و میزبار در قسمت بسته غرفه مجاور تعبیه گردید که کمترین تردد بازدید کنندگان در آنجاست.

جهت القای حس فضای مدرن، صمیمی و لوکس به بازدیدکنندگان از طراحی به سبک مدرن و خطی با استفاده از فرم های ساده مکعب و مستطیل و رنگ های قالب سفید و مشکی ، استفاده از المانهای چوب ترمو و در سقف و دیوارها  و همچمین بهجهت حفظ طراوت محیط از لکه های دیوارپوش سبز ( Green wall ) استفاده گردید و برای القاء حس محیط مسکونی و اداری از کفپوش موکت به رنگ طوسی استفاده گردید.

با توجه به درخواست غرفه دار برای متمرکز بودن فضای پاسخگویی پرسنل به بازدیدکنندگان، تنها یک کانتر بزرگ که در برگیرنده بخش های مختلف سازمانی غرفه دار در کنار رینگ اصلی سالن در نظر گرفته شد.

در پس زمینه آن المان های گرافیکی شامل لوگو چنلیوم مجموعه کن و لکه های گرافیکی آیکون از جنس پلکسی برای معرفی محصولات غرفه در نظر گرفته شده.

فضای میانی غرفه برای پذیرایی از بازدیدکنندگان و عکاسی با بازدیدکنندگان، باز و بدون محصول در نظر گرفته شده.

چهار عدد میزبار نیز در فضا قرار داده شده.

خلق محیطی باز و مدرن برای دیده شدن هرچه بیشتر محصولات

استفاده از متریال های لوکس با هارمونی رنگ های خنثی و بافت های طبیعی

خلق فضای متمایز نسبت به غرفه های تکراری نمایشگاه

پیش ساخته بودن قطعات غرفه و استفاده از دستگاه CNC برای بالا بردن کیفیت و مدیریت زمانبندی اجرایی غرفه

نورپردازی ریلی و گرم

گالری تصاویر

گالری تصاویر

پروژه های مرتبط

غرفه شرکت پور میکائیل

جزیره, سال 1399, غرفه سازی, نمایشگاه لوازم خانگی
غرفه شرکت پور میکائیل

غرفه شرکت یکتا افروز

luxury, سال 1399, غرفه بزرگ, غرفه سازی, نمایشگاه صنعت ساختمان
غرفه شرکت یکتا افروز

غرفه شرکت راه آهن

سال 1398, غرفه بزرگ, غرفه سازی, نمایشگاه لجستیک
غرفه شرکت راه آهن
شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ