SEARCH AND PRESS ENTER

آموزش و دانلود مقالات

Rate this page

( محتوای مطالب ) حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زمان تقریبی مطالعه 7 دقیقه .

در این بخش از کندو دیزاین قصد داریم آموزش ها و مقالات طراحی و دکوراسیون را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم .امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد.


دانلود نرم افزار راینو 5 – نسخه کامل ویندوزی و 90 روزه MAC

دانلود راینو 5،rhino 5

عنوان کامل برنامه:  Rhinoceros 5 SR12 v5.12.50810.13095
در این بخش قصد داریم برنامه ی قدرتمند راینو نسخه ی کامل کرک شده ی ویندوزی و همچنین نسخه ی 90 روزه برای سیستم عامل OS X را ارائه کنیم.
راینو که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مورد استفاده طراحان و به خصوص طراحان صنعتی است که در سال 1980 توسط برادران مک نیل (Mcneel) در سیاتل آمریکا متولد شد و در آن از سیستم نربز (Non-uniform Rational B-Spline) استفاده شد که در واقع یک سیستم ریاضی برای محاسبه و ارائه منحنی ها و سطوح در گرافیک کامپیوتری است. با آرل همراه باشید.

آموزش ویدیویی فتوشاپ برای معماران

در ویدیویی های آموزشی فتوشاپ برای معماران، سعی شده است که نمونه های واقعی معماری و نیازهای معماران به فتوشاپ بصورت ساده و درس به درس آموزش داده شود. این ویدیوهای به زبان انگلیسی هستند ولی به گونه ای ساده و مرحله به مرحله می باشند که شما با تماشای فیلم و بصورت بصری می توانید آموزش ها و نکات لازم را درک نمایید.
مجموعه آموزشی فتوشاپ برای معماران حدود 5 ساعت می باشد که در 59 ویدیوی آموزشی و در 10 بخش تقسیم بندی شده است.

دانلود اتوکد 2016 (autocad 2016)

دانلود اتوکد 2016،دانلود autocad 2016

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند.
از اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی، و … استفاده میگردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری، و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. در حالی که بیش از 26 سال از ارائه نسخه اولیه اتوکد توسط کمپانی Autodesk میگذرد، اکنون نسخه جدید این نرم افزار منتشر شده است.
برای دانلود اتوکد 2016 با آرل همراه باشید.

دانلود فایل آماده سه بعدی، مبلمان کلاسیک – Sofa Set

در این مجموعه شاهد فایل های آماده سه بعدی مبلمان کلاسیک با فرمت MAX & 3ds هستید کاربران طراحی های سه بعدی می توانند از این پک سه بعدی در طراحی های خود استفاده کنند.

دانلود وکتور حاشیه ی نمای رومی

اگر در حال کار کردن بر روی یک نمای رومی یا کلاسیک هستید، مطمئنا برای طراحی قسمت های مختلف نیاز به وکتور خواهید داشت. وکتورهایی حاشیه مختص نمای رومی. در ادامه برای شما دو نمونه وکتور حاشیه ی نمای رومی آماده کرده ایم. با آرل همراه باشید.

دانلود برنامه AutoCAD WS 2.0.2 – نرم افزار اتوکد اندروید

نرم افزار اتوکد اندروید،برنامه معماری اندروید

AutoCAD WS نسخه ی اندرویدی نرم افزار محبوب نقشه کشی و معماری اتوکد می باشد که یک اتوکد واقعی با تمام امکانات را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار برای افرادی که در رشته های ی عمران، معماری و نقشه کشی تحصیل می کنند بسیار کاربردی است و این امکان را به شما می دهد که به مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری نقشه های اتوکد بپردازید و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت برروی فایل های با فرمت های DWG ، DWF و یا DXF کار کنید. جهت دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه AutoCAD 360 3.1.6 – اپلیکیشن اتوکد 360 برای اندروید

دانلود برنامه اتوکد 360، دانلود برنامه معماری اندروید

همانطور که می دانید نرم افزار معروف و نام آشنای اتوکد |AutoCAD از مهمترین و کاربردی ترین برنامه های طراحی مدل های معماری دو و سه بعدی و رسم های فنی می باشد که در سال 1982 نسخه ی رسمی و اول آن برای کامپیوترها طراحی گردید تا کاربران بتوانند طرح های خود را ترسیم نمایند. بهتر است بدانید که نرم افزار به اندازه ای قدرتمند و کامل است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می دهد تا به راحتی بتوانند شیء های دو و سه بعدی ر ا خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند!

کمپانی این نرم افزار یعنی آتودسک این اپلیکیشن رسمی خود را با نام AutoCAD 360 نیز برای اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند اندرویدی طراحی نموده است تا کاربران دارنده ی این نوع موبایل ها هم بتوانند از تمامی امکانات اتوکد در موبایل خود استفاده نمایند و نقشه ها و ایده هایشان را به راحتی هرچه تمام تر برروی این برنامه پیاده کنند! این نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که یک پرونده ی جدید را برای طراحی ایجاد نمایید و یا فایل های طراحی شده به وسیله کامپیوتر را به راحتی در این برنامه اجرا و آن را ویرایش نمایید و در صورت تمایل آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید!
جهت دانلود این برنامه برای اندروید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود کتاب آموزش نرم افزار آرشیکد Archicad

نام کتاب : آموزش نرم افزار آرشیکد
زبان : پارسیتعداد صفحه : 84قالب : PDFحجم : 3.67 MB

ادامه ی مطلب…


دانلود رویت آرشیتکچر 2016 (Revit Architecture 2016 x64)

دانلود رویت 2016،revit architecture 2016

با استفاده نرم افزار AutoDesk Revit Architecture به خلاقانه ترین پروژه های طراحی خود را دست خواهید یافت. این نرم افزار برای رسم نقشه های حرفه ای ساختمان به کار می رود و از قابلیت ساده کردن پروژه های بزرگ و ایجاد تغییرات در کمترین زمان ممکن پشتیبانی می کند. نرم افزار Revit قادر است پروژه های شما را از ابتدا تا انتها ایجاد و از طریق تصویر سازی حرفه ایی تصویر دقیقی از پروژه ارائه دهد.  هدف از ساخت این برنامه مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. این برنامه از طراحی معماری پایدار، تشخیص روابط، برنامه ریزی ساخت و ساز، و نقشه های ساختمانی پشتیبانی می کند، ضمن اینکه به انجام کار مشارکتی با مهندسین، پیمانکاران، و صاحبان ساختمان کمک ارزنده ایی می کند. کلیه ی تغییرات طرح در راستای این مسیر و در طول توسعه طرح و ایجاد فایلهای مستند، برای هماهنگی بیشتر فرآیندهای ساخت و ساز و ارائه ی مستندات قابل اعتماد به طور خودکار به روز رسانی می شود.
برای دانلود رویت 2016 (رویت آرشیتکچر 2016) با آرل همراه باشید.

دانلود 3ds max 2016 + Sample Files

دانلود 3Ds Max 2016

اتودسک (Autodesk) شرکتی آمریکایی است که تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات قرارداده است. Autodesk 3ds Max یکی از محصولات قدرتمند این شرکت در زمینه ی طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی است. این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازی های رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلم ها بسیار پرکاربرد است. نسخه جدید تیری دی اس مکس، ابزارهای کارآمدی را برای ارائه طراحی های با وضوح بالا، فراهم کرده است. از جمله ویژگی های خوب نسخه 2015، می توان به اسکریپت نویسی به زبان Python اشاره کرد.
برای دانلود 3Ds Max 2016 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آموزش ویدیویی اسکچ آپ 2015 از شرکت لیندا

بعد از قرار دادن دانلود نرم افزار اسکچاپ 2015، بر آن شدیم تا آموزش این نرم افزار را نیز برای شما عزیزان قرار دهیم. در این بخش، ویدیوی آموزش اسکچاپ 2015 را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش محصول کمپانی آموزشی لیندا می باشد. برای دانلود این ویدیو با آرل همراه باشید.

دانلود اسکچاپ 2015

دانلود اسکچاپ 2015، دانلود اسکچ آپ 2015،دانلود sketchup 215در این بخش برای کاربران وب سایت آرل و سایر معماران عزیز، دانلود آخرین نسخه ی نرم افزار اسکچاپ 2015 (اسکچ آپ 2015SketchUp Pro 2015 15.3.331) را در نظر گرفته ایم. همچنین در کنار نرم افزار اسکچاپ، دانلود پلاگین V-Ray و SU Podium، منطبق بر اسکچاپ 2015 را قرار داده ایم. شما کاربران گرامی می توانید تمام این نرم افزارها را بطورت مستقیم و رایگان (با لینک های صحیح و تست شده) از وب سایت آرل دانلود نمایید.

برنامه Houzz، ایده‌هایی ناب از برترین طراحان دکوراسیون

نرم افزار طراحی و دکوراسیون داخلی houzz

اپلیکیشن Houzz را می‌توان برترین نمونه‌ی موجود در زمینه‌ی طراحی داخلی دانست. این نرم‌افزار به خودی خود کار بزرگی انجام نمی‌دهد، اما بزرگترین ویژگی آن، گردآوری صدها هزار عکس و تصویر از نتیجه‌ی کار طراحان بزرگ دکوراسیون و همچنین افراد عادی است که می‌توانید از هر کدام از آن‌ها ایده‌برداری کرده و در هر چه زیبا کردن محیط کار و زندگی خود به کار برید.

اکنون دیگر بر کسی پوشیده نیست که فضای زندگی و کاری، تاثیری شگرف بر روح و روان انسان دارد و به همان میزان که می‌تواند بازده و عملکرد زندگی را به شدت کاهش دهد، می‌تواند سرشت زندگی را تا حد زیادی اعتلاء بخشد.

استفاده از عکاسی در شبیه سازی معماری – قسمت سوم

عکاسی و معماری ، عکاسی و شبیه سازی ، عکاسی در شبیه سازی معماری
در یک ورژن از تست ، من تنظیمات Irradiance map را بالا بردم . کمک کرد که فضا بهتر بشه و سابدیوها کروی تر شدند اما هنوز گوشه ها پنجره خش وجود داره . زمان رندر به شکل وقیحانه ای به چهار ساعت و نیم رسید . یک راه حل این بود که از پرتال های اسکای لایت استفاده کنم اما حتی اون هم در سرعت رندر تاثیر گذار نبود .همچنین vray می تواند به صورت unbiased تنظیم شود ، شما باید هر دو موتور GI را روی Light cash بگذارید ، سابدیو ها را روی ماکزیمم (65000) تنظیم کنید و Sample size را روی عدد صفر و mode را روی Progressive Path Tracing قرار دهید (PPT) .

استفاده از عکاسی در شبیه سازی معماری – قسمت اول

عکاسی و معماری ، عکاسی و شبیه سازی ، عکاسی در شبیه سازی معماری

بعد از انتشار ” رندرهای شبیه سازی شده از روی عکس ”  توسط Jonas Bjerre-Poulsen که همچنین به عنوان طراح با شریکش Kasper Rønn در نورم آرکیتکتر فعالیت داره ، رونن از من خواست تا مقاله ای در مورد روش های رندرینگ فوتورئالیستیک بنویسم . من فکر می کردم این واقعا یک چالش بزرگ باشه برای من و از پس اون بر نخواهم آمد . اما من الان اینجا حاضرم و با شادمانی از رونن تشکر می کنم که این فرصت را برای نوشتن مقاله موجود به من داد .
من خیلی خاطر جمع نبودم از اینکه تمرکز کنم روی این موضوع که چطور رندرهای با کیفیت عکس بگیریم یا آموزش قوانین صحیح عکاسی برای شبیه سازی را به عنوان هدف انتخاب کنم .بعد از اینکه خیلی بهش فکر کردم به این نتیجه رسیدم که این ها تا حدود زیادی همراه با هم کار می کنند هر چند که عملکرد مستقل و مجزایی دارند.

در حال حاضر من روی یک مجموعه عکس از یک پروژه تجاری کار می کنم که حال و هوای نقاشی داره ، اما قوانینی که در ادامه به اونها اشاره می کنم همچان در اینجا هم صادق هست .در شغلی که (  عاشق اون هستیم ) به عنوان هنرمند شبیه ساز انتخاب کرده ایم ، باید همه چیز را به بهترین و راحت ترین شکل ممکن تنظیم کنیم علاوه بر اونکه هدف ما رندرهای فوتورئالیستیک می باشد .

به همین دلیله که این مقاله بیشتر به قوانین کلی تصویر سازی می پردازه . البته اینها همه قوانین نیستند و راه های متنوع دیگه ای هم وجود داره . برخی از اونها ممکنه در گذشته توسط نقاشان کلاسیک ، طراحان گرافیک ، عکاس ها و غیره استفاده شده باشند . پس این خلاصه ای از اصولی هست که من روزانه اونها را در کار در نظر می گیرم .
یک مورد واضح ( یا اگه بیشتر می پسندید یک قانون قطعی ) اینه که مواردی که یک تصویر تک فریم را می سازه ، هیچ ارتباطی با یک انیمیشن نداره و اون داستان دیگه داره . تک فریم کل داستان را تنها در یک فریم بیان می کنه در حالی که انیمیشن سرشار از فریم های لوکس و حرکت هست . پس این بسیار مهم هست که تک فریم با نهایت سادگی و وضوح خوانده بشه و منظورش را بیان کنه .

استفاده از عکاسی در شبیه سازی معماری – قسمت دوم


عکاسی و معماری ، عکاسی و شبیه سازی ، عکاسی در شبیه سازی معماری

نور طبیعی

 مطالب زیادی در این مورد تا به حال گفته شده ، ولی اجازه بدید من شمارا به مقاله پیتر گوتری ( Peter Guthrie’s HDRI related posts ارجاع بدم ، همچینن مقاله تنظیمات نورپردازی صحنه سه بعدی بر اساس عکس HDR نوشته رونن بکرمن (  HDR Image Based Lighting 3D Scene Setup article که منابع بسیار خوبی در این مورد هستند و روی نور پردازی با کمک تصاویر HDR به عنوان منبع اصلی نور طبیعی با یا بدون کمک از بقیه منابع نوری تمرکز کرده اند .
یکی از مواردگی که باید حتمن در نظر بگیرید موضوع کنترل رنگ و زاویه نور است . برای مثال در تصویر زیر برای تولید نوری که مد نظر من بود از سه صفحه با شیبی کم استفاده شده که با کمک مدیفایر به سطح اونها نویز داده شده و با کمک مترال vray light نور ساطع می کنند .
فقط از این طریق بود که ساختن طیف سایه ظریف روی دیوار و نور روی پله ها امکان پذیر می شد .

ویرایش فوق العاده عکس در فتوشاپ به جای استفاده از V-Ray

فتوشاپ،ویرایش عکس،فتوشاپ به جای وی ری،آموزش وی ری،نورپردازی در فتوشاپ

تحریریه معماری آرل
یکی از اولین آموزش هایی که برای ایجاد یک Post Production وجود دارد، خلق و ویرایش یک رندر شب با استفاده از فتوشاپ است. این آموزش شامل یک تصویر بسیار پایه به وسیله SkechUp می باشد. اگر کار با موتور رندرهای V-ray یا Kerkythea برای شما دشوار است، نحوه کار به وسیله فتوشاپ بسیار آسان و راحت می باشد. تنظیمات مورد نظر کار شما در V-Ray می توتند به راحتی و با حجمی سبک تر در فتوشاپ صورت گیرد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، می توان یک تصویر قانع کننده را با منظره اطراف به وجود آورد. برای آشنایی با روند کار، با آرل همراه باشید.

آموزش فتوشاپ برای معماران

شیت بندی ، آموزش شیت بندی ، شیت بندی در فتوشاپ ، دانلود فیلم شیت بندی
ویدئو هایی زیر به آموزش فتوشاپ و کاربرد آن پرداخته است تا معماران عزیز بتوانید از این نرم افزار بیشترین استفاده را در کارای خود داشته باشند.
در کل این از فیلم ها یاد میگیریم چگونه یک فایل رو در اتوکد آماده و وارد محیط فتوشاپ کنیم و در آنجا به راندو می پردازیم.در قسمت اول فیلم آموزشی به نحوه وارد کردن فایل اتوکد به فتوشاپ
در قسمت دوم راندو دیوارها 
و در قسمت سوم به ساخت پترن و کاربرد آن پرداخته است.برای دانلود فیلم آموزش فتوشاپ برای معماران به ادامه مراجعه کنید.ادامه  مطلب….


ویدئوی آموزشی پلاگین Maxwell Render

آموزش تصویری Maxwell

چند هفته پیش گروه معماری آرل موتور رندر ماکسول (Maxwell) را معرفی نمود. در آن خبر به بررسی قابلیت و ویژگی های ماکسول نسبت به موتور رندرهای دیگر پرداخته شده بود. به خاطر درخواست های کاربران سایت، در این مطلب بخش کوچکی از آموزش این پلاگین، و دانلود ورژن 2.7.20 این نرم افزار قرار داده شده است.جهت دانلود ویدئوی آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شرکت طراحان کندو به عنوان طراح و مجری غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور با هدف ارائه خدماتی نوین با کیفیت و کاربردی تاسیس گردید . مدیران این شرکت همواره سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان از طریق اجرای دقیق و بی نقص خدمات خود بوده و همواره صداقت ، همدلی و همراهی در تمام مراحل پروژه را در اولویت قرارداده و با دارا بودن بالا ترین گرید معتبر غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و عضویت در انجمن غرفه سازی، نزدیک به یک دهه سابقه و اجرای بیش از 13.000 متر طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی قدردان اعتماد شما سروران گرامی می باشد.
طراحی سایت و سئو سئوپیچ .
×

سلام !

کارشناسان ما برای مشاوره در اختیار شما هستند

× ارتباط در واتس اپ